אימון בשיטת ™Triple-W

תמונה 3

"הצעד הראשון כדי להגיע לכל מקום הוא  להחליט שאתה כבר לא רוצה להישאר איפה שאתה"

 

א. שיטת Triple W  

ב. אימון (קואצ'ינג) מהו

ג. אפשרויות וסוגי האימון השונים:

    1. אימון אישי בשיטת  Triple W (+תוכנית חדשנית וייחודית)

    2. אימון עסקי-פרטני, אימון מנהלים וליווי הנהלות

    3. אימון קבוצתי ייעודי

    4. אימון קבוצה 

    5. אימון לייזר (Laser Coaching)

    6. סדנאות והרצאות

_____

רק בעשור האחרון, מתוך 30 שנות נסיון משמעותי בכל שרשרת הניהול, אני חי את היעוד האמיתי שלי. אני קם כל בוקר בתשוקה אדירה, ועושה את מה שאני אוהב באמת. ואת זה בדיוק באתי להציע לכם היום.

לדעת מהו יעודכם בעולם הזה, לחיות את החלום שלכם ולהגשים את מטרותיכם באופן בלתי מתפשר, דרך תהליך תכליתי, חזק, תוצאתי וממוקד.

יחד, יד ביד, ובקצב המתאים לכם, אנחנו נגשים את התמונה המנצחת שלכם בעזרת שיטה ייחודית ומוכחת, אשר פיתחתי לאחר אלפי שעות אימון ומאות הצלחות ואשר אפרט עתה.

אני מזמין אתכם ומתחייבלתהליך מרתק ומבטיח, להשפיע ולשנות משמעותית את המרחב האישי והעסקי שלכם.

_____

א. שיטת Triple W  

ה Triple W  היא שיטה מוכחת להשגת יעדים ופריצות דרך משמעותיות.  זוהי שיטה ייחודית בת 3 שלבים עיקריים ופשוטים ליישום;  What, Way, Walk, המתאימה לכל אדם בעל עסק וחברה ומוכיחה כי כל אחד יכול להצליח! להיות הגרסה המייטבית של עצמו.

במהלך השנים האחרונות, אני עצמי עברתי מהפך וטרנספורמציה בחיי האישיים והעסקיים.  בעקבות המסע האישי והמקצועי שלי, פיתחתי מתודולוגיה מעשית מוכחת להצלחה ניהולית ועסקית ולהגשמה אישית.

האימון בשיטת Triple W בא "מהשטח", ומציע ארגז כלים רחב עם מגוון פתרונות יעילים, יצירתיים ועמוקי מחשבה. תהליך שמבין אותך ולנפשך, גם בין המילים. 

אני מאמין שכל אדם הלוקח אחריות על חייו ומחויב לעשות שינוי – אכן עושה שינוי.  כשכך, האימון בשילוב שיטת  Triple W הוא דרך המבטיחה לעשות זאת ותוך פרק זמן קצר יחסית.

מאות תהליכים ואלפי שעות אימון (ראה/י "לקוחות ממליצים"), מעידים כי זוהי שיטה מעשית ומוכחת להצלחה ניהולית עסקית ולהגשמה עצמית, המהווים הוכחה חד משמעית כי זהו בהחלט שילוב מנצח המאפשר השגת תוצאות מיידיות ב"שטח", תוך בניית פלטפורמה אישית להגשמת כל היעדים בטווח הארוך.

המשימה שלי היא לסייע לך וללוות אותך להתפתחות, צמיחה ופריצת דרך ניהולית, כלכלית ואישית, עם תוצאות מוחשיות מוגדרות ומדידות, ובטווח זמן מוגדר, למיצוי כל יכולותיך.  ולהנחות אותך לפעול בעוצמה ובשלמות, והכול מתוך חיבור אותנטי למי שאתה ולמאווייך להיות מאושר ומסופק מתוך הצלחתך.

בתהליך האימון בשיטת Triple W לא אעלה את הדג על שולחנך, אלא אלמדך לדוג. לא אאיר את עולמך באחת, אלא אספק את הפנס. אני מאמין בתהליך מעשי, מוכוון מטרה, בלמידה, עבודה, נחישות והתמדה. התשובות האמיתיות, אלה שהופכות לאבני דרך בחיים, באות מבפנים. כל פעילויותיי נובעות מתוך אמונה עמוקה בדרך ובשיטות וביטחון מלא ושלם בתוצאות. אני פועל מתוך מחויבות טוטאלית כלפיך ורואה בהצלחתך הצלחתי.  תהליך האימון יסייע לך לחשוף עולמות חדשים מתוך עולמך שלך, התבוננות, התנסות והפנמה.

אני מאמין בקשר הדוק בין יכולות הביצוע בתחומי החיים השונים והמגוונים.  לכן, בכל תהליכי האימון בשיטת Triple W נחתור להשגת איזון והרמוניה בין הגשמי לרוחני ובין כל רובדי החיים – החיוניים להבטחת התקדמות והצלחתך בכל תחום ותחום.

"הצעד הראשון לעבר השינוי הוא לעשות את הצעד הראשון"

ב. אימון (קואצ'ינג) מהו

האימון הוא שותפות מעצימה ביני ובין המתאמן. שותפות מחזקת, תומכת, ומאתגרת.

כל תוכנית אימון מתגבשת סופית לאחר אבחון בעבודה משותפת עם המתאמן ובהתאם למטרות ויעדים מוגדרים.

בתהליך באימון נחקור מהו המקום בו המתאמן נמצא עכשיו ומהו המקום החדש אליו הוא רוצה להגיע. מה החזון, מהו העתיד שהמתאמן רוצה ליצור עבור עצמו/עסק.  הפער בין המקום בו נמצא היום ובין העתיד אשר רוצה ליצור הוא המרחב שבו עוסקים באימון.

זהו תהליך קצר יחסית המתמקד בהווה ובעתיד ופחות בחקר העבר.  באימון מציב המתאמן מטרות ברורות ומוגדרות מראש, אותן מטרות שיאפשרו לו להגיע למקום הכי ממומש שלו, ובשיתוף עימי נבנה תוכנית פעולה מסודרת להשגתן ונקבע יעדים מדידים להצלחה במסגרת זמן קצובה. 

ייחודו של תהליך האימון הוא בכך שהוא משלב למידה ופעולה:  בתהליך האימון המתאמן מזהה הן את החוזקות שלו, את המיומנויות והכישורים המסייעים לו ליצור את העתיד שהוא רוצה, והן את ההתנהגויות וההרגלים המעכבים את ההתפתחות שלו. המתאמן לומד ומתרגל כיצד לטפח ולפתח את מה שמקדם אותו/העסק וכיצד לשנות את מה שמעכב ומכשיל אותו.

השינוי לא חייב להיות גדול ודרמטי, לפעמים גם שינוי קטן יכול להביא לתוצאות משמעותיות. העבודה נעשית באופן הדרגתי, כאשר מפגישה לפגישה המתאמן מקבל מהמאמן משימות לביצוע המחייבות אותו לפעול על מנת להגיע לתוצאות.

המיקוד העיקרי בתהליך האימון הוא "איך אני יוצר לעצמי את מה שאני רוצה". ההנחה הבסיסית היא שהגענו לנקודה בה אנו נמצאים היום כתוצאה מהתנהגויות, תפיסות, דרכי חשיבה והרגלים שפיתחנו עד היום וכדי להגיע למקום אחר עלינו להביא לחיים שלנו משהו חדש. ניתן בהחלט לשנות דפוסי התנהגות, לראות דברים מזווית אחרת ולהיפתח לדרכי חשיבה חדשות.

אחד מהדברים החשובים בתהליך האימון, הוא לאתר את האוטומטים שלנו, לזהות אותם ואח"כ לבחור האם לשנות או לא לשנות אותם.
לעתים האדם מחליט לשנות בפועל את מצבו ולעתים הוא מחליט להחליף את תבנית החשיבה שלו (פרדיגמה), את הפרספקטיבה שלו, כאשר המציאות האובייקטיבית נשארת.

בתהליך האימון נחקור את הבחירות של המתאמן, בחירות אשר יצרו את המציאות בה הוא חי היום. המטרה היא להחזיר לו את יכולת הבחירה, ליצור מרחב המאפשר צמיחה ולתרגל כיצד ניתן לחיות את החיים על פי אותה תמונה אידיאלית שהוא מבקש ליצור.

 

אימון אישי הוא תהליך של יצירת שפה חדשה עימה אתה מדבר עם עצמך ועם הסביבה. 

האימון מסייע לאבחן את מערכת ההתנהגויות האוטומאטית. על-ידי שינוי מרכיבים מסוימים בתפיסת עולמך, תוכל להעיז ולעשות דברים בדרך חדשה, שונה ובריאה, אשר מקרבת אותך אל עבר הגשמת מטרות בחייך.

זוהי עבודה עצמית של האדם מול המאמן, המכוונת למטרות עתידיות שלו בשילוב צעדים מעשיים בחיים. לכן אימון אישי מוביל את האדם לתוצאות מוחשיות בשטח ולא מסתפק לעסוק בדיבורים בעלמא.
אימון אישי עוסק בעתיד הרצוי של האדם. הוא מסייע להכיר את המצב הקיים ואת עצמו פועל בתוכו ומכך גוזר את הדרך המובילה אותו מפה (מצב רצוי) לשם (מצב רצוי).

תהליך אימוני בנוי ומסייע לאדם להבין טוב יותר את תפקידו בחיים, להעריך את היכולות האמיתיות שלו ולשפר אותן מתוך יעד להגיע לחיים טובים יותר

תהליך האימון מתבסס על תרגילי מודעות (הבנות שכליות, רצונות ותובנות של הלב), שיחות בינאישיות בין המאמן למתאמן, שימוש בכלים לפיתוח התושייה והמוטיבציה שלו והופכות ומקרבות את העתיד בכך שמעודדות את האדם לפעולה.

האימון הוא תהליך קצר טווח ובכך יתרונו הגדול! הוא תחום בזמן פעולה מוגדר ובכך מאפשר לך, בין היתר, לתרגל כיצד לא לדחות עשייה. זמן מוגבל לעשייה הוא כורח המציאות ומותאם לאורח החיים המודרני בו אנו חייבים לפעול מהר. 

בעולם האימון מקובלות שתי אפשרויות תקשורת בין המאמן למתאמן: פגישות אישיות ואימון טלפוני.  כל מתאמן בוחר את דרך האימון המתאימה לו כאשר ניתן לשלב בין שתי הדרכים.

תהליכי השכיחים מתקיימים באחת מ-3 דרכים עיקריות:  אימון אישי/אישי-עסקי, אימון קבוצתי-ייעודי ואימון קבוצה.

         "לעולם אל תוותר על חלומותייך בגלל המאצים והזמן שזה ידרוש ממך כדי להשלימן ולהשיגן במציאות.           הזמן חולף בכל מקרה"  (ארל נייטינגל)

ג. 1. אימון אישי בשיטת Triple W

אימון אישי בשיטת Triple Wהוא מסגרת נפלאה המסייעת לשקם תחושות של כוח, של ערך ובטחון עצמי, של שלמות, של חוזק ושל תקשורת טובה, בעזרת לימוד טכניקות לצמצום או העלמה של סוגי התנהגויות שכבר אינן משרתות אותך והבנה כי רק אתה זה שיכול לשנות דברים בחייך ובכך לאפשר לך להיות יצירתי וחזק מול כל המכשולים האפשריים.

נחלק ל- סוגי אימון עיקריים:

    1) PT – תהליך אימון בן 12-15 מפגשים בממוצע, תלוי בקצב וצרכי המתאמן.

    2) (IP (9+1 – תוכנית חדשנית וייחודית אשר פיתחתי לאנשים המעוניינים להשיג תוצאות משמעותיות בתקופה קצרה מאד אך עם  רמת מחוייבות ומשמעת עצמית גבוהה.  תוכנית זו מתאימה בעיקר למי שמעונין לעבור שינוי משמעותי בתהליך בלעדי ופורץ דרך.    

הבשורה הגדולה ב Intensive Plane , היא בתהליך אימון איכותי ומלאאך במשך זמן  קצר ביותר- 5 שבועות בלבד! (9 מפגשים+1).

נוסף להיותו תהליך איכותי ממוקד ותכליתי, ייחודו זה מהווה יתרון משמעותי על כל תהליך אימוני אחר הקיים כיום, ולכן הוא מתאים לכל המעוניינים בתהליך מהיר ומבטיח.

זהו בהחלט שילוב מנצח המאפשר להבטיח השגת תוצאות מהירות ומיידיות, תוך בניית פלטפורמה להובלת תהליך שינוי והגשמת יעדים בטווח הקצר והארוך. 

במסגרת האימון בשיטת Triple האדם לומד לקחת אחריות על החיים שלו. המתאמן מקבל משימות שבועיות שאליהם הוא מחויב ואשר יכולות, מובילות ומקדמות אותו לעבר המטרות החשובות לקבע לעצמו.  הוא בוחן בודק ומשנה את דפוסי ההתנהגות שלו והחשיבה שלו לגבי עצמו והזולת, ובכך לומד להתחבר למקום ממנו הוא צומח ומתפתחו באופן משמעותי.

רוב האנשים לא יודעים ולא מבינים מה הם רוצים, מאיפה הם באים ולאן הם הולכים בחיים! מרב התעסוקה סביב כאן ועכשיו שוכחים את המטרות ולרוב ננעלים בדפוסים האוטומטיים של נוחות, אילוצים, פחד וחשש בפני העתיד. 

מאמן אפקטבי הוא זה שיודע להיות ממוקד במטרה ובמציאת הפתרוןאימון הוא לא תרפיה בשיחות, אלא עבודה מעשית! במהלך האימון מאותגר המתאמן לעשות מעשים שלא נהג לעשות קודם לכן. ולכן קיימת הקפדה על מחויבות המתאמן לעמידה באתגרים, על-מנת שיצליח לקדם את תהליך האימון בפרק הזמן אליו התחייב.

מעטים הם האנשים שבאמת יודעים לעשות את השינוי, להתחיל להתעסק בעיקר ולהפוך את החיים שלהם לטובים יותר, משמעותיים ומספקים באמת.
בתהליך האימון, המתאמן לומד ורוכש את הכלים הנדרשים עבורו כדי לממש את מטרותיו בחיים ולהגיע ממצב המצוי למצב הרצוי והמיוחל עבורו ובכך להגשים את עצמו באמת.

"אף פעם אל תברח מהפחדים שלך, כשהם ישיגו אותך לבסוף, תהיה עייף מכדי להתמודד איתם" (מקור לא ידוע) 

   2. אימון עסקי-פרטני, ליווי הנהלות ואימון מנהלים בשיטת Triple W

ניתן לומר כי אימון עסקי הוא אימון אישי לכל דבר, במובן זה שהוא מדבר על הקניית כלים המאפשרים לכל מנהל, לעצב את דרכי פעולתו מחדש, ליצור השקפה ניהולית חדשה והכל כמסגרת כוללת לשיפור מיומנויות הניהול או כאימון למינוף ההצלחה של המאומן במיומנות ספציפית.

ההבדל העיקרי הוא בכך שמאמן אישי לחיים עובד עם ציבור אנשים שלהם טווח רחב של בעיות. לעומתו, באימון אישי-עסקי העבודה היא עם ציבור של מנהלים ויזמים עסקיים אשר עוסקים בעולמות התוכן של עולם העסקים, אך לא עושים זאת באופן סטרילי. הם מבינים כי גם התנהלות עסקית מקורה במערכת האמונות וההתנהגויות של המתאמן וגם בהן יש לטפל.

אימון עסקי בשיטת Triple W מתמקד בהנעת הלקוח לעבר מנהיגות, יכולות גבוהות של ניהול אסטרטגיות, השבחת התנהגויות יזמיות, והגברת יכולת הפגנת הגמישות החיונית כל-כך למנהלים שעובדים מול צוותים גדולים.

מאמן אישי לעסקים, עובד עם לקוחותיו על הגדרות יעדים עסקיים לטווח ארוך וקצר, גיבוש תוכניות עסקיות , פיתוח יכולות לקידום תהליכים באופן יעיל ומהיר, ושיפור מערכת הביקורת שהם מפעילים על עצמם ועל העובדים.

פעמים רבות, חברות מזמנות מאמן אישי שיעבוד באופן פרטני עם כל עובד ועובד בחברה, מתוך הבנה כי גם העובד עצמו נתון ללחצים רבים שלעיתים פוגעים באיכות עבודתו. בנוסף, מטרת האימון היא להעצים יכולות של המתאמנים ולשפר את מיומנויות המפתח על מנת שיצליחו בתפקידם. תהליך זה בא כמסגרת כוללת לשיפור מיומנויות הניהול או כאימון למינוף ההצלחה של המאומן במיומנות ספציפית.

תהליך זה בשיטת Triple W מהווה מסגרת נפלאה המסייעת לשקם תחושות של כוח, של ערך ובטחון עצמי, של שלמות, של חוזק ושל תקשורת טובה, בעזרת לימוד טכניקות לצמצום או העלמה של סוגי התנהגויות שכבר אינן משרתות אותך והבנה כי רק אתה זה שיכול לשנות דברים בחייך ובכך לאפשר לך להיות יצירתי וחזק מול כל המכשולים האפשריים.  אימון אישי הוא תהליך של יצירת שפה חדשה עימה אתה מדבר עם עצמך ועם הסביבה.

מנהלים העוברים תהליכי אימון עסקי, מתאמנים על שינוי "כובעים" תמידי, הכוונה היא שהמנהל יוכל לעבור מתפקיד הדורש ציות, למי שיודע לעורר בעובדיו מוטיבציה באמצעות יצירת חזון, דרך ניהול דמוקרטי המחפש הסכמה כללית ועוד.

ההצלחה טמונה בהיכרות והתאמה מרבית בשלוש רמות התייחסות: הפרט (המתאמן), הסביבה (החברה בה עובד / התרבות הארגונית) והעולם העסקי (לקוחות, מתחרים, ממשקי עבודה). האימון האישי מותאם לעולם התוכן ולצרכיהם של המתאמנים, החל משלב הכנת החומרים, השפה הארגונית, התאמת התרגולים למגרש הפעולה הייחודי ובניהול האימון או הסדנא כולה.  באימון משולבים כלים לשינוי חסימות, אפיון וחיזוק כוחות אישיים, ובניית תוכנית תכליתית, קונקרטית, ממוקדת ומעשית.

האימון העסקי נולד בכדי לתת מענה לקשיים ובעיות הקשורים לניהול עסק, ניהול צוות, הנעת תהליכים בדגש על השגת ביצועים טובים יותר מכל דרגי החברה.   

באימון בשיטת Triple W נתמקד במטרות הרצויות לך – בשיפור מיומנויות הניהול,  השגת המטרות והשאיפות.  נזהה אפשרויות חדשות, שדרוג האדם שאתה, מעצים, מציב תוכנית פעולה להשגת המטרות ותוכנית עסקית, להוציא התוכניות מהכוח אל הפועל.

אימון עסקי הוא תהליך קצר טווח ששם לו ליעד תוצאות בשטח. הוא בנוי על יצירת מערכת ערכים הבונה אופק עסקי, ממשיך דרך הקניית כישורי מנהיגות, פיתוח חכם של צוותים, הקניית כלים לניהול אסטרטגי, למידת אופנים נכונים לקבלת החלטות, עובד על תנאים ליצירת שינויים פנים ארגוניים, יצירת בסיס תקשורתי איתן עם העובדים ויכולות בקרה משופרות.

אימון עסקי בשיטת Triple W מכיל בתוכו מודלים המתייחסים למוטיבציה, שיפור התקשורת ואיפשור דיאלוג נכון עם צוות עובדים ייעול התפוקות בעסק ושיפור אפקטיביות הניהול.  מתן כלים להתמודדות עם השינויים התכופים בעולם העסקים, מאמן לחשיבה תוצאתית, משביח את יכולת קבלת ההחלטות ומעניק כלים לבניית חזון עסקי.

המטרה העיקרית היא למנף ולמקסם את התוצאות העסקיות של ארגונים וכן את ההצלחות המקצועיות והאישיות של מנהלים ועובדים, תוך מיקוד בהפקת תועלות והשגת תוצאות, שיפור אפקטיביות הניהול הכללי ומתן שירות אפקטיבי בארגונים.                

במסגרת תהליך זה יבדקו דרישות הלקוח/העסק, יבחנו יכולות כלכליות, מכשולים אפשריים, ניצול יתרונות ומיקוד בחוזקות. מכאן תיגזר ותבנה תוכנית פעולה אופרטיבית ומדורגת להשגתה, בהתאמה לצרכים וליעדים אותם הציב.

קיימים מספר סוגי אימון עסקי:

אימון ליצירת חזון עסקי המאפשר לראות את מטרות העסק בבהירות רבה ולהאמין שניתן ויכול להשיג יותר (תוצאות טובות יותר, יותר לקוחות, יותר הכנסות וביותר שקט נפשי).

אימון מנהלים – למנהלים המעוניינים להתפתח מקצועית, אישית וניהולית. להוביל תהליכי שינוי ופיתוח בהצלחה ולפתח את כישורי הניהול והמנהיגות האישיים

אימון עסקי לפיתוח מנהיגות – למנהלים וותיקים ולמהלים בתחילת דרכם המעוניינים להוכיח את עצמם ולפתח כישורי ניהול אישיים ומיומנויות ניהול מקדמות, למנהלים הנתקלים במכשולים בניהול המשימות והעובדים ולמי שמעוניין לסלול את דרכו לתפקיד ניהולי. 

אימון עסקי צוותי – למנהלים וצוותים המעוניינים לפתח את חברי הצוות לעבוד מתוך מחויבות ואחריות הדדית ליישום המטרות והיעדים להצלחה אישית, עסקית וארגונית.

אימון לתקשורת בינאישית שמאפשרת הנעת תהליכים ושמירה על אווירה טובה בקרב העובדים, יצירת שפה משותפת ותקשורת מקדמת בסביבת העבודה ומחוצה לה).

אימון וליווי עסקי לעסקים חדשים – למי שמעוניין לקצר את זמן ההקמה, לעבוד נכון יעיל ואפקטיבי יותר על-פי תוכנית ויעדים ברורים, לגייס לקוחות ולעבוד בעסק פעיל ומלא כבר מהשנה הראשונה.

אימון ליציאה ממשברים כלכליים ועוד.

כיום כבר ברור שההשקעה העיקרית צריכה להתמקד במשאב האנושי תוך לימוד תפיסות חדשניות התואמות את מצב השוק המשתנה באופן תדיר, מתן כלים, שיטות ורכישת מיומנויות חדשות ומתקדמות.

מכלל העובדים, השדרה הניהולית מהווה את עמוד התווך של כל ארגון. הם נדרשים להניע, להוביל, לעודד, לתמוך, לטפל … והכל במטרה להשיג את היעדים העסקיים.

תוכניות הליווי בשיטת Triple W, פותחו מתוך הבנת הצורך המתבקש בפיתוח והדרכת המנהלים והעובדים בארגונים חברות ועסקים, ביניהן תהליכים של אימון אישי-עסקי, אימון צוותים וקבוצות,  סדנאות לפיתוח מנהלים ופעילויות OTD,  אימון לייזר והרצאות בהתאם לצרכי הארגון.

כל הנושאים מותאמים אישית לצרכי המתאמן והארגון 

"אם עייפתם מלחפש את עצמכם, צרו את עצמכם" (מקור לא ידוע)

   3. אימון קבוצתי ייעודי בשיטת Triple W

זהו תהליך אימון אישי בקבוצה כאשר זו מונה לרוב 4-6 בעלי עניין/נושא משותף והעוסקים באותו תחום או תחום קרוב. הייחדויות היא בכך שכל אחד בקבוצה מתאמן על השגת מטרה אישית משלו בתחום אישי או מקצועי שחשוב לו. 

זהו תהליך המשלב את העוצמה של האימון האישי (קואצ'ינג), אותה פירטתי בסעיפים הקדומים, יחד עם התמיכה והלמידה הייחודית של הקבוצה, וכל מתאמן עושה את המסע האישי שלו להשגת המטרה החשובה בחייו, בתחום האישי או המקצועי.

יתרונו מובע בעיקר בכך שמאפשר העצמה הדדית, סיעור מוחין משותף, יצירת קשרים, תמיכה משותפת ועלות נמוכה יותר יחסית לכל מתאמן.

האימון בקבוצה  בשיטת Triple מקדם כל אחד מחברי הקבוצה ומחייבם להשיג מטרתם יחד עם סיוע לחברי הקבוצה לקדם את עצמם ולהשגת מטרה המשותפת לכולם, המהווה אינטרס משותף שמשפיע כמובן גם על הפרט.  הקבוצה מאפשרת, מדרבנת, מאתגרת, תומכת ומעצימה את כל חבריה. המתאמן פוגש את עצמו בכל אחד מהסיפורים והחוויות של חברי הקבוצה, והלמידה מהאחרים מאפשרת לו לחוש "שאינו לבד". הקבוצה משמשת מקור תמיכה ומשוב ומהווה זרז לתהליכי השינוי האישי שלו.

תוך כדי התהליך מאתרים ומסמנים את הכוחות המקדמים של האדם ומשאביו לצד זיהוי כוחות מעכבים ופיתוח אסטרטגיות להתמודדות עימם.

אימון אישי בקבוצה הוא מסע הדורש מחויבות.  כל מתאמן מחויב לעבודה לשם קידום מטרתו וכן מחויב לחבריו לקבוצה.  בין המפגשים מתקיים קשר ומתקיימת עבודה באמצעות המייל בין כל חברי הקבוצה והמאמן האישי.  תהליך האימון בקבוצה כולל 12-24 מפגשים קבוצתיים (בהתאם לצרכי והגדרות הארגון)  ו-2-3 מפגשים אישיים.  משך כל מפגש כשלוש שעות. 

ניתן כמובן להתאים את המודל לכל קבוצה בהתאם להרכב חבריה ומטרותיהם.

"אוניות בטוחות יותר בנמל – אך לא לשם כך הן נבנו" (מקור לא ידוע)

   4. אימון קבוצה בשיטת Triple W

אימון קבוצה – אימון קבוצה הוא בעצם תהליך זהה במבנהו ותכניו לאימון הקבוצתי הייעודי, כאשר זה נבדל בעיקר במספר האנשים בקבוצה 10-15 ומכאן גם בעלויות נמוכות יותר, יחסית, לכל מתאמן.

הנחות היסוד של אימון אישי בקבוצה הן כי האדם הוא יצור חברתי והקבוצה מספקת לאדם ראי למודעות, לדפוסים ולהתנהגויות שלו, הקבוצה מחזקת את תחושת האוניברסאליות (לכולנו יש צרכים דומים כאשר הדרך להביע אותם שונה וייחודית). 

המתאמן פוגש את עצמו בכל אחד מהסיפורים והחוויות של חברי הקבוצה והלמידה מאחרים מאפשרת לו לחוש "שאינו לבד".  הקבוצה מאפשרת חווית שייכות ולכידות המשמשים מקור כוח לתהליך האימון, מקור תמיכה ומשוב ומהווה זרז לתהליכי שינוי של האדם.

אימון קבוצה/צוות

באימון קבוצה/צוות, מנהלי הצוותים חייבים לייצר צוות שלו איכויות גבוהות שאינן משתנות! המאמן עובד עם ראש הצוות על דרכי התגברות על מכשולים, או כל אלמנט אחר המעכב את העמידה ביעדי החברה, ומסייע לראש הצוות להתנהל באופן אנושי שיספק סביבת עבודה נעימה ומאפשרת לעובדים הכפופים לו.

תועלות נוספות באימון צוות יהיו בקליטת ידע והתחלת עשייה, דרך הרגלים ומתוך עוצמה, הבנה וחוויה.

קבלת כוח מהקבוצה בד בבד עם אינטימיות ודיסקרטיות ל"עצמי".

האימון הקבוצתי כולל בתוכו העברת ידע תיאורטי באמצעות מודלים, תיאוריות, המחשות וכלים מעצימים. עצם העבודה בקבוצה מאפשרת השראה. התכנים מועברים לכלל חברי הקבוצה ויחד עם זאת, כל אחד עושה את העבודה בעצמו – מתקדם, מגיע לתובנות אישיות, מציב לעצמו מטרות, תוכנית יעדים להשגה, מתרגל ומתאמן עליהן.

אימון קבוצות/צוותים מתאים לדרג המנהלים לצוותים בחברות, לפיתוח מיומנויות ניהול של ראש הצוות, לפיתוח שפה וכלים מעשיים להנעה וקידום אישי וארגוני של צוות העובדים.

כל תוכנית אימון  בשיטת Triple (עסקי, אישי, קבוצה) מתגבשת סופית לאחר אבחון בעבודה משותפת עם הנהלת הארגון ובהתאם למטרות ויעדים שיוגדרו.

פיתוח מנהלים/עובדים יכול להתבצע בכל אחת מסוגי האימון; עבודה בקבוצות עבודה, סדנא, אימון אישי ועוד, כל זאת על פי הנדרש על מנת לקדם את הארגון, בעזרת המשתתפים באימון.

אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ בה נבדוק יחד מה נכון עבורך/הארגון שלך ולהתאים עבורך את התוכנית המתאימה.

"אל תיתן למי שאתה להפריע למי שאתה יכול להיות" (מקור לא ידוע)

  5. אימון לייזר (Laser Coaching)

כאשר אנו נמצאים בהתלבטות מורכבת או בצומת קבלת החלטה קריטית, לעיתים כל מה שאנחנו צריכים הוא מישהו אובייקטיבי שישקף לנו המציאות ויעשה סדר בדברים, יעיר ויחדד לנו נקודות מהותיות ויצייד אותנו בכלים משמעותיים לפתרון הסוגייה שעבורנו חשוב ביותר שנפתור באופן המייטבי.

אימון לייזר הינו מפגש חד פעמי בן שעתיים-שלוש, ממוקד, תכליתי ומביא תוצאות.

זהו תהליך מהיר הנשען על מיומנויות וניסיון רב, ומיועד לאנשים המנסים לקבל בהירות, להגדיר כיוון והזקוקים לפתרון בעיה נקודתית בתחום ספציפי ומוגדר.

דוגמאות למתי מומלץ להגיע לאימון לייזר:

√ בעת משבר או פתרון קונפליקט.

√ המצאות בצומת קבלת החלטה משמעותית ובחירה נכונה ביותר עבורך

√ הכנה לפגישה חשובה/מכרעת ומיקסום הפגישה לטובתך.

√ לזהות מה מפעיל/מעכב/חוסם אותך ואיך לנהל את המקומות הללו.

√ הכנה למו"מ חשוב/משמעותי.

√ הכנה לראיון עבודה או התלבטות לגבי תפקיד חדש 
√ העברת מסרים של ביטוי עצמי בתחום מסוים.

ועוד התלבטויות ו/או אירועים ממוקדים 

במקרים כאלה ודומים להם אני בהחלט מציע לך מפגש זה, קצר וממוקד, אשר יכין אותך לפגישה ו/או יסייע לך להשיג את מטרותייך.

אז אם אתם מרגישים שאתם בהתלבטות, או אילו רק מישהו היה נותן לכם דחיפה קטנה הייתם מוצאים את הפתרון ויש משהו מאוד נקודתי וממוקד המעסיק אתכם, אימון לייזר ייתן לך מענה אפקטיבי, יקדם אותך לקראת המטרה ויאפשר לך פריצת דרך מיוחלת זו.

"חוכמת החיים אינה בהחזקת קלפים טובים, אלא לשחק היטב בקלפים המצויים בידך" (מקור לא ידוע)

 6. סדנאות והרצאות

ראה קטגוריית "סדנאות והרצאות" באתר

כל ההרצאות מותאמות לקהל היעד ולמושא/אירוע הנדרש.

 

כעת נותר לך לבחור ולהחליט איזה תהליך מתאים יותר לך, לצוות או לארגון ולעשות צעד ראשון להגשמת יעדיך.

 

אני מאמין שאנשים מצויינים מייצרים תוצאות מצויינות 

מחוייב להצלחתך!     אני גורם להם לקרות!

 

צור/צרי קשר עוד היום!  

שי ליסבון

Bשביל ההצלחה שלך!

 

מיתוג: Up-Grade